Klachten, incidenten en suggesties melden

Heb je een klacht, wil je een medisch incident melden of een suggestie met ons delen? Ontdek hier de verschillende mogelijkheden om je feedback met ons te delen.

Een klacht indienen

Als patiënt heb je het recht om een klacht in te dienen over alle aspecten van de zorg- en dienstverlening in ons ziekenhuis. Je kan hiervoor terecht bij onze Ombudsdienst, die instaat voor de persoonlijke behandeling van je klacht.

Een klacht indienen

Een incident melden

Patiëntveiligheidsincidenten zijn onbedoelde of onverwachte gebeurtenissen die de veiligheid en de kwaliteit van de zorg in het gedrang brengen en die (kunnen) leiden tot schade bij de patiënt. Zowel patiënten als externe zorgverstrekkers of familieleden kunnen (medische) incidenten melden via dit formulier

Een incident melden

Een suggestie, idee of opmerking delen

Wil je geen klacht of incident melden, maar wil je wel iets aan ons kwijt? Je kan uiteraard ook bij ons terecht met een suggestie, idee of tip. Ook als je tevreden bent en graag een compliment met ons deelt, kan dit via deze weg. 

Een suggestie, idee of tip doorgeven

Daarnaast kan je ook steeds deelnemen aan onze lopende enquêtes in het kader van de patiënttevredenheid.